2 FAKTÖRLÜ KİMLİK DOĞRULAMASI HAKKINDA BİLGİLENDİRME
Değerli Yatırımcımız,
Sermaye Piyasası Kurulu’nun gerçekleştirmiş olduğu düzenleme gereği hesabınızın güvenliği için iki aşamalı güvenlik uygulaması, 27.03.2023 tarihinden itibaren zorunlu olacaktır. Buna göre işlem platformlarına giriş yaparken mevcut şifrenize ek olarak sistemlerimizde kayıtlı olan cep telefonunuza gönderilecek SMS’te yer alan doğrulama kodunu ekrana girmeniz gerekmektedir. Bu aşamada eğer telefonunuzda kurumumuz ile SMS engeli varsa onu kaldırmanızı önemle hatırlatırız.
İşlemlerinizi aksama olmadan gerçekleştirebilmek için Ahlatcı Yatırım üzerinde kayıtlı cep telefonunuzu kontrol etmeniz, güncelleme ihtiyacınız varsa Müşteri Temsilciniz ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
AHL TRADER MOBİL UYGULAMADA GİRİŞ NASIL OLACAK ?
1. AHL Trader mobil uygulamasını güncellemeniz gerekecektir.
2. Güncellenen uygulamada giriş yaparken Hesap numaranız ve Şifrenizi girdikten sonra giriş tuşuna basınca, Telefonunuza gelecek 6 haneli SMS kodunu girdikten sonra Uygulamaya giriş sağlanacaktır.
3. Giriş şifresi 5 kez hatalı girildiğinde, şifre bloke olup,Yeni E şube üzerinden şifremi unuttum butonu tıklanarak yeni şifre oluşturulabilir.
4. Uygulamaya giriş sağladıktan sonra oturumun açık kalma süresini AHL Trader uygulaması ((Ayarlar)) menüsünden değiştirebilirsiniz.
AHLATCI YATIRIM E ŞUBE’de GİRİŞ NASIL OLACAK ?
1. Güncellenen e-subede, giriş yaparken Hesap numaranız ve Şifrenizi girdikten sonra giriş tuşuna basınca, Telefonunuza gelecek 6 haneli SMS kodunu girdikten sonra Uygulamaya giriş sağlanacaktır.
2. Giriş şifresi 5 kez hatalı girildiğinde, şifre bloke olup,Yeni e- şube üzerinden şifremi unuttum butonu tıklanarak yeni şifre oluşturulabilir.
FOREKS / MATRİKS / İDEAL PLATFORMALRINDA GİRİŞ NASIL OLACAK ?
1. Foreks / Matriks / İdeal uygulamalarını güncellemeniz gerekecektir.
2. Güncellenen uygulamada giriş yaparken Hesap numaranız ve Şifrenizi girdikten sonra giriş tuşuna basınca, Telefonunuza gelecek 6 haneli SMS kodunu girdikten sonra Uygulamaya giriş sağlanacaktır.
3. Giriş şifresi 5 kez hatalı girildiğinde, şifre bloke olup,Yeni e- şube üzerinden şifremi unuttum butonu tıklanarak yeni şifre oluşturulabilir ya da müşteri temsilcisi ile iletişime geçip yeni şifre talep edilebilir.