İnsan Kaynakları
Ahlatcı Yatırımda Kariyer
En büyük değerimiz insan kaynağımızdır.
Ahlatcı Yatırım çalışanı olmak, Kuyumculuk ve Döviz sektöründe 30 yılı aşkın tecrübeye sahip köklü ve seçkin Ahlatcı Grup çatısı altında, müşteri memnuniyetini ön planda tutan, güçlü sermaye yapısı ve rekabetçi avantajları ile her zaman şeffaf ve dürüst çalışma anlayışı içerisinde faaliyetlerini tüm yurt genelinde katma değer yaratarak sürdürme anlayışında olan Ahlatcı Yatırım’da çalışma ayrıcalığı demektir.
Sermaye piyasalarında dürüst şeffaf ve yatırımcı dostu çalışma anlayışı ile gelişimine katkı sağlama misyonumuzla değer yaratan İnsan Kaynağına ulaşarak Ahlatcı Yatırım Aile’sini büyütmeye devam etmektedir.
Şirketimiz bünyesindeki açık pozisyonlar için öncelikle bünyemiz çalışanlarından başarı ve performansa bağlı olarak temin yoluna gidilmektedir.
İşe alım politikaları oluşturulup kariyer planlamaları yapılırken, eşit koşullardaki kişilere eşit fırsat sağlama ilkesi benimsenir. Bir üst göreve geçebilmek için görev tanımının gerektirdiği yetkinlik bilgi ve deneyim gibi özelliklere sahip olmak esastır. Yükselmelerde en önemli kriter çalışanımızın performansıdır.
Ücret Politikası ve Yan Haklar
Ahlatcı Yatırım’da ücretlendirme temel olarak performansa dayalıdır. Çalışanlara verilen ücret ve diğer menfaatlerin belirlenmesinde iş sonuçlarına ve verimliliğe dikkat edilir. Ücret artışları; çalışanların şirketimiz hedeflerine katkıları, performans hedeflerini gerçekleştirmeleri, sektörel ücret araştırmaları ve enflasyon oranı dikkate alınarak yılda bir kez yapılır.
Çalışan kazancı ücret + prim yol ve yemek yardımından oluşmaktadır.
Performans ve Kariyer
Şirket çalışanlarının görev tanımları ile performans-ödüllendirme kriterleri yönetmeliklerce belirlenir ve çalışanlara duyurulur. Performans değerlendirme sistemimiz; hedefler ve yetkinliklerin birlikte değerlendirildiği karma bir sistemdir.
Performans değerlemesi, çalışanlarımızın işin gereklerine ve niteliklerine ne ölçüde uyduklarını araştıran ve iş başarısını saptamaya çalışan objektif analizler ve sentezler üzerine kurulmuştur. Bu sistemde en temel amaç; dönem bazında çalışanların performanslarını geliştirerek şirket hedeflerinin gerçekleşmesini sağlamak, yönetici ve çalışanlar arasında yapıcı iletişim ve geribildirim sürecini sağlamaktır.
Kariyer Gelişimi ve Kariyer Fırsatları
Kurum içinde yükselme performans başarı ve kurum kültürüne uyuma bağlıdır. Bir üst pozisyona geçebilmek için o pozisyonun gerektirdiği yetkinliklere bilgi beceri ve deneyime sahip olmak esastır. Kurum içinde yükselme ücret yetki sorumluluk artışı demektir.
Kadrolarda yeni gereksinimlerin ortaya çıkması durumunda öncelikle kurum içindeki çalışanların performans başarı ve yetkinliğine bakılarak kurum içinde terfi yönetimi ile atama yapılır. Kurum çalışanlarının başarılı performansları ile kariyer gelişimleri teşvik edilir.
İşe Alım Süreci
Ahlatcı Yatırım’da misyon ve vizyonumuza göre doğru pozisyona doğru kişinin alınması konusunda titiz bir çalışma yürütülür. Pozisyona uygun yetkinlikler özenle incelenir. Adayların aday oldukları pozisyona uygunluğu için pozisyonun gerektirdiği değerlendirme araçları kullanılır.
2016 yılından beri Maslak’ta faaliyet gösteren hızla büyüyen Ahlatcı Yatırım Menkul Değerler A.Ş olarak bilgi beceri ve yetkinliklerine güvenenler için tüm pozisyonlarda takım arkadaşları arıyoruz. Yatırım Danışmanlığı, Portföy Yöneticiliği alanlarında gerekli SPK sertifikalarına sahip olunması gereklidir.
Yetiştirilmek üzere alınacak adaylarda SPK sertifikası şartı aranmaz.
Özgeçmişlerinizi ik@ahlatciyatirim.com.tr adresine gönderebilirsiniz.
Eğitim ve Gelişim
Temel eğitim politikamız; sürekli öğrenmeyi ve işini geliştirmeyi bir hayat felsefesi olarak benimseyen çalışanlarımızın profesyonel ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak ve çalışanlara eşit fırsatlar sunmaktır.
İnsan Kaynakları olarak, eğitim planlamamızı oluştururken, çalışanlarımızın kurum kültürüne uygun davranış biçimleri geliştirmelerini sağlamayı, mesleki yetkinliklerini artırarak görevlerini en iyi şekilde yerine getirmelerine yardımcı olmayı ve yöneticilik becerilerini geliştirmeyi hedeflemekteyiz.
Çalışanlarımıza gelişimlerini sağlayacak iç eğitimler düzenli olarak verilmektedir. Çalışanımızın işinin gerektirdiği gelişim ve zorunlu olan alanlara yönelik dış eğitimler gereklilik halinde kurumumuzca sağlanmaktadır.
Oryantasyon Eğitimleri: Şirkete yeni katılan çalışanların işi ve iş ortamını, en kısa sürede tanıması ve uyum sağlaması amacıyla verilen eğitimlerdir.
Mesleki Gelişim Eğitimleri: Mesleki yetkinliklerin artırılmasına yönelik eğitimlerdir.
Kişisel Gelişim Eğitimleri: Çalışanın bilgi, beceri ve motivasyonunu geliştirmeye yönelik eğitimlerdir.
İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimleri: İSG Yönetmeliği gereğince işyeri tehlike sınıfına göre alınması gereken zorunlu eğitimlerdir.
Yasal Zorunlu Eğitimler: Mevzuat gereği verilmesi gereken eğitimlerdir.
Özgeçmişlerinizi ik@ahlatciyatirim.com.tr adresine gönderebilirsiniz.